26april

hejsan hejsan
Igår hade jag en härlig dag tillsammans me mamma pappa sara lisa andreas och ceasar! Vi startade dagen men en rejäl runda uppe på IKHP. Så fint med alla fina blommor! Ceasara var överlycklig över attfå springa fritt som en liten tok:) Även små knähundar som han Älskar att få vara HUND! tycker det e så viktigt att man inte glömmer det även om de e i mini format:)
Sedan åkte vi hem till mamma o pappa allihoppa och solade oss:) och frammåt 4 tiden grillade vi o åt gott:)
Kvällen spenderade jag hos andrea, jätte trevligt. Hon hade inflyttningsfest! urmysig lägenhet! Vi gick sedan ut till klubb enkelt, hade en riktigt bra kväll! träffade massa fantastiska människor!
Älskling var hemma med kicke o åt mat haha. Men frammåt 2 så kom han o hämtade hem mig:D.. sen fick ja somna i hans knä i soffan!
Var en lycklig dag och kväll igår!

Jag ska se efter om jag hittar lite bilder:)
Har en held del från skogen iaf:D

Nu ska jag hoppa i duschen sen dax för spring övning! det närmar sig! Biljetter finns ute nu:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :) tänkte bara fråga dig vilken datum spring är ? ;)

2009-04-26 @ 15:49:42
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej tack så mycket :D

2009-04-27 @ 08:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0