13 JUNI

GRATTIS TILL ALLA STUDENTER! Dagen efter brukar verkligheten komma tillbaka och nu är man äntligen fri! :) haha.

Idag sov vi så länge så länge, sen tog vi oss till gymet och körde ett hårt pass. Jag har precis lagat mat till oss som vi  proppat i oss! Ikväll ska vi på bio, bokade knowing, den kändes lagom otäck haha. Jag klarar verkligen inte av skräck och att se det på bio är ren tortyr!

Nu är det helt klart med Midsommar! Fick ledigt:) så nu blir det midsommar firande i dalarna, torsdag fredag lördag söndag! Jag hoppas verkligen att det blir soligt och härligt sommar väder, håller tummarna!

Dax och duscha sen hitta på något skoj och mysigt med min man! Min Älskade fina man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0