17 JUNI

Godmorgon solstrålar!
2 dagar kvar till Midsommar:) Imorgon bär det av mot dalarna, ska bli otroligt skönt att få komma iväg, lite miljö ombyte är aldrig fel! Idag steg jag upp kl 7, satte igång med tvätten. Älskling åkte redan kl 6 idag till jobbet, ja lovade och tvätta lite saker inför helgen så nu sitter jag här framför vänner såklart! o väntar på tvätten. Har öppnat alla fönster så solens små strålar nästan kommer in i lägenheten:) Börjar jobbet kl 10 och slutar 17.
Ikväll ska jag träna med Älskling sen ska vi packa våra väskor, det är alltid lika svårt och pack för sådana här saker tycker jag, jag antar att jag inte är den enda som ALLTID tar med mig för mkt! Men det e lite klurigt för jag vet inte alls hur ädret kommer vara. Vi hoppas på sol allt blir så mkt roligare då. Men regnar det får vi spendera dagarn i bastun nere vid sjön:) kan ju vara mysigt det med:) Var på systemet igår innan jobbet blev en hel del:P.. 2 vin 4 cider och 2 smirnoff:) ja kommer garanterar ha kvar lite när vi kommer hem, men de gör inget:)

Nu ringer alarmet så dax och kila ner till tvättstugan, får skynda mig för det ska komma några o byta elmätaren så måste hålla mig i lägenheten mellan 7 och 9 :P..  men ja smiter en snabbis!

Ha en finfin dag!


jossan ska med mé till Dalarna:) :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Hihi ja visst va dom fina på honom :)) Ha en superfin midsommar i dalarna! :)

2009-06-17 @ 08:41:32
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hur gör du sånna där små lockar? ^^

2009-06-17 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0