25 JUNI

Snart ännu en jobbvecka avklarad:) trivs som bara den på jobbet så det e kul:)
Igår fick ja sluta en timma tidigare, kl 1! Så då blev det stranden! och åh vad jag älskar solen!!!!!!:)
Börjar kl 17 idag, hinner sola hela dagen, helt underbart! slutar även hyffsat tidigt imon så då blir det sol! Och på lördag åker andreas o jag till halmstad över dagen:) Längtar!
Nu ska ja hoppa in i duschen så ja kan dra direkt från stranden sen:P

Bjuder på en bild från midsommar:)

Vi ser lite sura ut men de var vi verkligen inte! Vi hade sååå roligt och jag skrattade sååå mkt:)

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hej gums

När kommer du och hälsar på här då??? Jag och Lillen saknar ju bamse moster :) Det var trevligare när du var arbetslös och du kom och "handlade" mat hos oss! haha Puss puss

2009-06-25 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0