9 juni

God morgon!

åh vad jag älskar min säng, el andreas säng men nu är den min med! HA!
Jag sov som en stock tills Älsklings klocka ringde runt halv 6! men ja somnade snabbt om, steg upp vid 9 tiden. Sitter och kikar på Ice age 2 nu, kan vara riktigt skönt med lite tecknat ibland:)
Ska snart fixa iordning min sköna nuna;) inför jobbet. Idag blir det jobb mellan 12 och 22, igår gick tiden så snabbt, men brukar den göra när ja jobbar med Ulrika, finns så mkt o prata om så tiden bara flyger iväg!=)

Lite lite sol idag, skönt det, lite energi. Men mig gör det inget om det inte är kalas väder nu, jobbar ju iaf. Men nästa vecka får solen gärna skina i dalarna:) Jag håller verkligen tummarna att jag får ledigt, men det verkade inte vara några problem.

dax för lite mascara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0