ojojojojoj

Här har det varit väldigt dött en vääldigt lång tid!
Haft lite fullt upp med en massa saker! Nu är ja iaf inne i jobbet och jag trivs superbra!:)
Hoppas alla haft det bra de senaste!
jag har haft det toppen! Bor ju ihop med andreas nu och det är riktigt mysigt!!!!!  Jag har också kommit igång rejält med träningen vilket känns sjukt bra! man blir så mkt piggare och gladare! Plus sover bättre med!
Nu är det bara 1 o en halv vecka kvar till Midsommar! Då ska jag och älskling upp till dalarna med några vänner, ska bli jätte roligt! :D jag hoppas solen kommer skina hela dagarna långa! för jag vill sola nu! haha.

Idag jobbar jag 17 till 22.30.. Härligt tid!

!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en kul kväll i lördags gumman!även om den slutade lite virrigt me att vi tappade bort varandra o jackan försvann..:/ får ses igen snart!:)puss!

2009-06-08 @ 11:13:13
Postat av: ELIN

haha aa men roligt var det iaf!:)



mm snyft min jacka:(.. :P får köpa ny haha

Pusss

2009-06-09 @ 10:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0