12MAJ

TVÄTT på schemat idag!
Har knappt skrivit någonting de sista men beror på förberredelser inför spring och jobb och lite annat smått o gott!
Nu på lördag är det, och vädret kommer förhoppningsvis vara fint! :D
Så missa INTE Spring inspiration 2009 nu på lördag! 16 maj! Biljetterna ligger nu på 150 och 200kr.

Veckan / helgen som gått har ja hunnit med lite jobb, middag på piren och en kväll på 8 glas!
Idag ska jag på tyg och kudd jakt med mammsen och även kika på något fint att ha på efterfesten på lördag:).



nej, nu ska jag ta tag i mitt glamorösa liv och slänga i lite tvätt!:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas det har gått bra idag och att ni har kul! Hade gärna gått på efterfesten men fan alla jobbar ikväll eller är iväg på annat :( Jag som är sjukt partysugen haha, får ta igen det nästa helg! :)

2009-05-16 @ 23:35:09
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack going! Jaa det hade jag kunnat gjort, dumt! Ska du ut nästa helg? Kanske för bakfull för att ens tänka tanken nu? ;) haha

Men har du msn?

2009-05-17 @ 22:11:51
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0